Haber

İstanbul’daki Çin Ticaret Merkezi Başkanı: Tüketim Ürünleri Fuarı Çin Pazarını Keşfetmek İçin Fırsatlar Sunuyor

Türk iş insanı Coşkun Şimşek, Çin’in Hainan eyaletinde devam eden 3. Çin Uluslararası Tüketim Ürünleri Fuarı’nın (CICPE), küresel şirketlerin Çin pazarını ve çalışmalarını keşfetmeleri için mükemmel fırsatlar sunduğunu söylüyor.

65 ülke ve bölgeden 3.300’ün üzerinde markayı ağırlayan 6 günlük Hainan fuarı Cumartesi günü sona erecek.

SES 1 (Türkçe): İstanbul’daki Çin Ticaret Merkezi başkanı COŞKUN ŞİMŞEK:

“Beklediğimizden daha büyük bir talep oldu.”

SES 2 (Türkçe): İstanbul’daki Çin Ticaret Merkezi Başkanı COŞKUN ŞİMŞEK:

“Aynı şekilde dünyanın farklı ülkelerinde bu ürünlere ihtiyaç duyan alıcılara, farklı işleri tek çatı altında karşılaştırma fırsatı sunarak, aylarca tek tek, şehir şehir dolaşarak ulaşabileceklerinden daha fazla üreticiye ulaştı. çok büyük bir fuardı.”

SES 3 (Türkçe): İstanbul’daki Çin Ticaret Merkezi Başkanı COŞKUN ŞİMŞEK:

“Türkiye ve Çin uzun süredir önemli bir iş birliği içinde. Fuar hem Türk hem de Çinli firmalar için kazan-kazan ticaret modeline dönüştü. Bu iki ülke firmaları için çok değerli bir yere sahip olduğunu düşünüyorum.”

SES 4 (Türkçe): İstanbul’daki Çin Ticaret Merkezi Başkanı COŞKUN ŞİMŞEK:

“Dünyanın neresine giderseniz gidin, hangi eserlere bakarsanız bakın, global pazarda göreceğiniz işlerin yüzde 90’ında ‘made in China’ etiketini göreceksiniz, dünyada ne kadar talep var veya Çin’in bir bölgeye bağlı olup olmaması kendi içinde değil tüm dünyanın en büyük tedarikçisi olduğunun en büyük göstergesidir.”

SES 5 (Türkçe): İstanbul’daki Çin Ticaret Merkezi Başkanı COŞKUN ŞİMŞEK:

“Çin artık dünya çapında yeterli bir tedarik zincirinin merkezinde ve bu onu birçok ülke için vazgeçilmez kılıyor.”

xinhua HaberlerAjans muhabirleri İstanbul’dan bildiriyor.(XHTV)

Kaynak: Xinhua / Yeni

Bir yanıt yazın

E-posta adresiniz yayınlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir

Başa dön tuşu